O nás

Kdo jsme a jak to děláme

Začal bych tím, co nejsme. Rozhodně nejsme obyčejní účetní, kterým jednou za měsíc předáte doklady, oni Vám zpracují podklady pro DPH, pošlou Vám fakturu a tím to končí.

U toho naše práce teprve začíná. V prvních týdnech spolupráce se snažíme pochopit jak klient funguje a jaké má potřeby. Naším cílem je mu odlehčit od přebytečné administrativy a snažit co nejvíce procesů zautomatizovat.

Následně se zaměříme na reporty! (V tomto si myslím, že je naše největší konkurenční výhoda.) Během prvních týdnů, kdy jsme pochopili fungování klientovy firmy, jsme schopni navrhnout optimální strukturu výsledovky tak, aby měl klient absolutní přehled nad svými výnosy a náklady. Dáme mu to do grafů, aby na základě těchto čísel mohl lépe řídit svou firmu.

Kdo tedy jsme? Jsme lidi, kteří stojí ve Vašem podnikání za Vámi. Jsme v tom s Vámi. Jsme součástí Vašeho týmu.

Jak to začalo

Jako absolvent bakalářského studia jsem chtěl pokračovat prezenčně v navazujícím studiu. Otec mi už nadále nechtěl platit VŠ a požadoval, abych dokončil studium při práci. Tak jsem začal v jeho účetní firmě, o víkendech dálkově studoval a po nocích četl knížky o účetnictví. Po půl roce vedení jsem jeho firmu s 20ti letou historií málem potopil. Ne sice mojí vinou, ale zodpovídal jsem za chod firmy. Je to hrozný pocit, když musíš tátovi vysvětlit, že jsi měsíčně skoro 100 tisíc mínus. Půjčil jsem si tedy od něj peníze, za které jsem udělal marketingovou kampaň, podařilo se mi sehnat nové klienty a firmu udržet. Na těchto základech jsem vybudoval vlastní firmu MC účetnictví a daně, kterou bych popsal jako refresh otcovy firmy.

Od té doby všechno jede jak má, rozšířili jsme se z Ústí nad Labem do Prahy a daří se nám.

Táta nyní pracuje ve firmě, za což jsem moc rád. Řídí mzdové oddělení a společná práce nám funguje výborně.

Klient

Jak tu zmiňuji na našich stránkách, na prvním místě je u nás klient a jeho spokojenost. Snažíme se mu vždy vyjít vstříc ve všech jeho požadavcích. Nemáme žádné „otevírací hodiny“ a další omezení, kdy se nám klient může ozvat, či za námi přijít. Zkrátka jakmile nás potřebuje, stačí zvednout telefon a my mu pomůžeme. Tak to u nás funguje i o víkendech :)

Vize

Budoucnost účetnictví vidíme v automatizaci procesů, které nyní musí dělat ručně zaměstnanci. Naší vizí je u každého klienta zautimatizovat jeho administrativní procesy, aby se nemuselo nic dělat dvakrát. Zkrátka vymizela veškerá zbytečná administrativa tím, že bude zautomatizována.

Příklad: Natankujete na pumpě a místo toho, abyste museli doklad založit, předat asistentce v kanceláři, zapsat do knihy faktur a další různé postupy, které máte nyní ve firmě, tak doklad jednoduše vyfotíte, program s umělou inteligencí (který nyní již existuje) přečte hodnoty z dokladu a automaticky zapíše do účetního programu. To znamená, že během pár sekund je v účetním programu vše správně zaúčtováno a k tomu je fotka dokladu uložena jako příloha. Veškerá okolní práce a administrativa tímto odpadá. 

Proč spolupracovat s námi?

Přehled

  • zasílání reportů
  • analýza nákladů
  • přehledy pohledávek a závazků
  • cash flow analýza

Automatizace

  • automatické párování plateb
  • automatické vystavování faktur
  • napojení API
  • automatické upomínky

Stejný cíl

  • náš cíl č.1 je, aby VAŠE podnikání šlapalo
  • ušetřit Vám náklady
  • zautomatizovat procesy, abyste měli s administrativou méně práce

Super tým lidí

  • daňový poradce
  • účetní
  • ekonomové
  • právník
  • odborník na intrastat