Jak funguje on-line účetnictví?

On-line účetnictví je cesta podnikatelů ke svobodě. 

On-line účetnictví je nedílnou součástí moderního řízení firmy. Vyměňte papírovou kartotéku za digitální archiv a otevřou se před vámi dveře k celkovému zefektivnění procesů. V datech, která můžete filtrovat a srovnávat, je totiž síla. Síla, kterou potřebují především pracovníci na manažerských pozicích. Pokud máte pocit, že se od vás kvůli řídící pozici očekává, že budete vědět o všem, co se ve firmě děje, potřebujete přehledný zdroj informací. On-line účetnictví používá nástroje s širokým využitím pro reporting a byznysová rozhodnutí. 

 

Jak funguje on-line účetnictví 

On-line účetnictví je založené na administrativě bez papírů, kdy veškeré podklady k fakturaci, nákupu, prodeji atp. evidujete v digitální podobě. Díky tomu, máte přístup k aktuálnímu přehledu finanční situace, pohledávkám nebo ekonomickému vývoji a to 24 hodin, 7 dní v týdnu odkudkoliv. 

Důležité je, jakým způsobem se dokumenty do online prostředí dostanou, a jak je následně zužitkujete. V tomto bodě narážíme na první dělení nabízených účetních služeb. 

 

Jaká je nabídka vedení účetnictví on-line 

  • > Virtuální účetní firma 
    Virtuální účetní firma pracuje tak, že jí nasdílíte faktury (např. e-mailem) a firma se na dálku postará o zpracování potřebných přehledů. S takovou účetní firmou se tedy zbavíte papírů, a protože nemusí probíhat osobní setkání, ušetříte i čas.
  •  
  • > On-line účetní aplikace
  • Aplikace nahrazují lidskou práci tam, kde to jde. Většinou poskytují prostředí, ve kterém si formou „samoobsluhy“ vyřešíte to, co právě potřebujete. Nahrajete do nich obsah (faktury, účtenky) a pak s ním dál pracujete. Dobré účetní aplikace nabízí různé technologické vychytávky (například automatické párování plateb).
  •  
  • > On-line účetnictví s automatizací
  • Budoucnost leží v kombinaci chytrých aplikací a externích specialistů, kteří vyhodnocují data. Zautomatizování běžných a opakujících se úkonů pomocí aplikace umožňuje uvolnit kapacity seniorních účetních a daňových poradců tak, aby se mohli věnovat konzultacím. Tuto službu nabízíme my, a to formou vedení účetnictví, mzdového účetnictví nebo daňového poradenství.
  •  

Proč zvolit on-line účetní firmu?

Protože, když se dobrý účetní nemusí starat o rutinu a přepisovat čísla mezi kolonkami, může se věnovat interpretaci získaných dat nebo se s Vám pobavit o ekonomickém výhledu vašeho podnikání.  A pokud nejste zrovna příznivec konzultací, pak oceníte neomezenou dostupnost zpracovaných reportů, které si otevřete na jakémkoli zařízení s připojením k internetu. 

Co dokážete s reportingem z účetnictví: 

  • > Vyhodnotit dosažení obchodních cílů 
    > Plánovat cash flow
    > Sledovat přehled pohledávek a závazků 
    > Kategorizovat klíčové odběratele 
    > Odhalit trendy v prodeji produktů či služeb 
    > Vytvořit business plán 
    > Plánovat podle sezónnosti 
  • O reportingu, který našim klientům zpracováváme, si můžete přečíst celý článek „Název článku“. 

    Nebo vyzkoušejte demo (přihlašovací jméno: info"zavináč"mcuad.cz; heslo: demo)